wtorek, 4 lipca 2017

Prezent na zakończenie roku . . .

Rok szkolny się zakończył :)
Moja mała Księżniczka nie za bardzo się cieszy z tego powodu, bo w domu się nudzi.
Wychowawczyni na zakończenie podarowała wyszywany obrazek, niestety tak się przejęłam pakowaniem,
że zapomniałam zrobić mu zdjęcie, ale jak jeszcze gdzieś go znajdę w jakimś archiwum to uzupełnię :)
Tymczasem chcę Wam pokazać jak zapakowałam ten obraz. Opakowanie chyba ładniejsze niż obraz;)




Nieśmiało przypominam o głosowaniu w plebiscycie na KGW :) 

Więcej informacji TUTAJ :) 


Dziękuję za wszystkie Wasze głosy :)

4 komentarze:

  1. Szkoda że nie widać zawartości ale zapakowałaś go cudnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może mi się uda zdobyć zdjęcie tego obrazka :)

      Usuń
  2. Jak to? Młoda nudzi się na wakacjach? Nie może być! O_0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bo przyzwyczaiła się do zorganizowanego dnia,
      a teraz musi sama zabawy wymyślać :)

      Usuń