piątek, 7 lipca 2017

Niecodzienne zakupy . . .

Nie często mi się to zdarza, ale czasem kupuję wyszywane obrazy. 
Tak, tak ja kupuje wyszywane obrazy:)
Pewnie Was to dziwi, ale jak widzę ładny obraz, a jego cena jest kosmicznie śmieszna to decyduje się na zakup.
Przydają się na szybki prezent albo wyposażenie biura.
Ostatni mój zakup był bardzo owocny :) zakupiłam 5 obrazków wraz z ramkami tak jak widać na zdjęciach.
 

Jak wam się podobają obrazki ? 


A może ktoś zgadnie ile za nie zapłaciłam ? 

 





Przypominam o głosowaniu w plebiscycie na KGW :) 

Więcej informacji TUTAJ :) 


Dziękuję za wszystkie Wasze głosy :)

11 komentarzy:

  1. Piękne obrazy:) Jestem ciekawa ile za takie cudeńka zapłaciłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne obrazki, a Ty je uratowałaś:-) Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy ile czasu i pracy wymaga taki obraz, a rękodzielnik ją doceni.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba tak to wyglądało, kiedyś spotkałam się już z taką wyprzedażą, ktoś sprzedawał stare obrazki po babci, a wystarczyło je wyprać i ponownie oprawić i są przepiękne

      Usuń
  3. Zakup bardzo ci się udał i też mnie ciekawi ile mogłaś zapłacić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ile Ty byś zapłaciła za jeden taki obrazek? jestem ciekawa opinii innych rękodzielników :)

      Usuń
  4. Piękne obrazy kupiłaś. Może sprzedawał je ktoś, kto z rękodziełem nigdy nie miał nic wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pytała, ale ktoś chyba chciał się ich pozbyć

      Usuń
  5. śliczne są! ciekawe ile to jest "śmieszna cena"...
    podejrzewam, że ktoś musiał jeszcze do tego dołozyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem cena chyba nie pokryje kosztów materiałów nie mówiąc już o ramce

      Usuń
  6. Piękne obrazy kupiłaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń