poniedziałek, 31 lipca 2017

Kartki przez cały rok - lipiec 2017 . . .

LIPIEC 2017
Siódmy miesiąc zabawy w kartkowanie z Anią :) 
w tym miesiącu zdążyłam :) w ostatnim dniu, ale są :) 
W między  czasie udało mi się nadrobić zaległości :)
Moje czerwcowe karteczki można zobaczyć TUTAJ :)

Naszą kolejną projektantką, którą podała wytyczne na lipcowe karteczki jest

Na lipiec Iwonka przygotowała dla Was  następujące tematy:

1. Boże Narodzenie - cukrowa laseczka
2. Kartka okolicznościowa - lato  - wszystko co się z nim kojarzy
3a . Kartka wielkanocna - przebiśniegi
lub zamiennie
3b. Ślub , rocznica ślubu - dwa serca 



Tym razem nie miałam natchnienia, ale karteczki powstały.
Poddaje je Waszej ocenie :)









8 komentarzy:

  1. Mnie sią tam podobają wszystkie kartki. Wiadomo, że teraz wena sobie odpoczywa ale uważam że poradziłaś sobie koncertowo z lipcowymi tematami. Kartki mi się bardzo podobają a już ta ostatnia z letnim bukiecikiem jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też kartki przypadły do gustu , szczególnie ta kwiatowa - coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie śliczne karfteczki nam pokazujesz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, Teresko!
    Fajny pomysł na laseczkę cukrową ukrytą w poinsecji.
    Delikatna kartka ślubna, a bukiet różyczek zachwyca.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne karteczki,kolorowe i urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń