sobota, 29 lipca 2017

Kartki przez cały rok - czerwiec 2017 . . .

CZERWIEC 2017
To już szósty miesiąc kartkowania z Anią :) 
czyli jesteśmy na półmetku, ja znów trochę spóźniona, ale na szczęście tylko o miesiąc ;) 
w między  czasie udało mi się nadrobić zaległości :)
Moje marcowe karteczki można zobaczyć TUTAJ :)


W czerwcu wytyczne do karteczek podała nam kolejna projektantka,
 którą jest Ewa Jurewicz z bloga
A w czerwcu robimy karteczki :
1. Okolicznościowa - temat dowolny, obowiązkowo ma się znaleźć na niej gazeta z nadrukiem
( baza lub kwiatki, dodatki )
2. Boże Narodzenie - Aniołek 
3a. Wielkanoc - baza ze ścinków 
lub zamiennie
3b. Ślub - kolor biały, ecru, perłowy w dowolnych proporcjach. 





Oto moje karteczki :) 
Aniołek wyszyty już wcześniej w końcu doczekał się swojego miejsca :) 





Niedawno robiłam pisanki i pozostały mi takie skrawki, początkowo miałam je wyrzucić, ale pomyślałam "może się przydadzą ;) " i się przydały :)


 

Jak zawsze najwięcej problemów miałam z gazetą :( ale na szczęście znalazłam zadrukowany papier :)



 

4 komentarze:

  1. Śliczne kartki! Ta z aniołkiem najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki. Niektóre skrawki faktycznie ciężko wyrzucić. Czasami się przydają.
    Juz niedługo będziesz na bieżąco 😃 Pozdrawiam weekendowo 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu super kartki i cieszy mnie że nadrobiłaś zaległy miesiąc. Podoba mi się pomysł z wycięciem matematycznego Aniołka , bardzo lubię ten wzorek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń