czwartek, 27 lipca 2017

Kartki BN na okrągło - lipiec 2017 . . .

Na lipcowy temat naszej zabawy kartkowej Inka wymyśliła wykorzystanie lata w kartkach bożonarodzeniowych.
Mi wpadł do głowy pomysł kartki z kominkiem :) 

Taka oto karteczkę zgłosiłam do zabawy :) 

Tak mi się ona spodobała, że postanowiłam zrobić jeszcze kilka, nie przeszkadzało mi nawet brak materiałów, przecież zawsze można je kupić i tak właśnie zrobiłam.
 

Powstały nowe karteczki, nie są tak ładne jak ta pierwsza,
bo wiadomo to już jest produkcja seryjna, a w pierwszą zawsze wkłada się najwięcej serca, ale też mi się podobają,  a Wam ?

 




6 komentarzy:

  1. Ależ mi się to podoba! Świetny pomysł, ale jakie wykonanie- perfekt! Brawo!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki i super wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne i takie niespotykane - ogromnie mi się podobają. POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie się podobają. Ściana -tło jest fantastyczna 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana pomysł na te karteczki jest wprost niesamowity :)(choć na usta ciśnie się pewne słowo na zaj...;)) CUDO

    OdpowiedzUsuń