czwartek, 20 lipca 2017

Kartki BN na okrągło - lipiec 2017 . . .

LIPIEC 2017

Mamy wakacje, letnie miesiące nastrajają wypoczynkowo i rozleniwiają. Kojarzą się z lodami? Może z dużą ilością dobrych koktajli, czy napojów?

Spróbujmy połączyć wakacyjny klimat z naszymi rogatymi kartkami!

Niech na naszych pracach zagoszczą:

💛 słomki do napojów

 lub

💛 patyczki do lodów

Jak zawsze pomyślałam, że jeszcze mam czas ;) , ale byłam
w sklepie i zobaczyłam patyczki do lodów i poprosiłam panią
o kilka. Nie było problemów, można było brać ile kto chce :) Wróciłam do domu i zaczęłam je składać i kombinować. Początkowo miała być szopka, ale nie znalazłam skrapkowej
Św. Rodziny, za to wpadły mi do rąk skarpetki i tak wpadłam na pomysł kominka :) Trochę problemów było z ceglanym papierem, bo takiego nie miałam i trzeba było coś wymyślić :) 

Mało moich kartek mi się podoba, ale z tej jestem bardzo  zadowolona :) W rzeczywistości wygląda o wiele ładniej i szkoda, że nie mam więcej materiałów,
bo bym zrobiła jeszcze kilka takich :)






Udało mi się nadrobić zaległe miesiące :) 

- marzec 2017 można zobaczyć TUTAJ

- kwiecień 2017 można zobaczyć TUTAJ

Przerwa w kartkowaniu wyszła mi na dobre :)

 

13 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje kateczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Bardzo oryginalna i pomysłowa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka bombowa karteczka!!! Bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udany kominek, bardzo świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka fantastyczna, bardzo podoba mi się ten kominek z patyczków, świetna robota :DDD.
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. No no!!! ekstra! to jest to! Możesz być z niej dumna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. I murek i kominek, świąteczny kącik stworzyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ten kominek z patyczków - bardzo fajnie wyszła ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się, że jesteś z tej kartki dumna bo wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teresko karteczka jest zajebiaszcza:) Cudna, prześliczna, aż brak mi słów:)

    OdpowiedzUsuń