środa, 5 lipca 2017

Kartki BN na okrągło - czerwiec 2017 . . .

  CZERWIEC 2017

Wyzwanie czerwcowe

- Przepis na kartkę -

 


Tworzymy kartkę świąteczną według przepisu!

To trochę przypomina gotowanie, gdzie dostajemy podane składniki, ilości i z tego mamy zrobić danie główne ;)

Oto przepis na czerwiec:
3 różne papiery (plus baza)
3 prostokąty różnej wielkości
3 półperełki (bądź zamiennie guziki, cekiny itp)
1 koło serwetka (papierowa, wykrojnikowa, materiałowa,
wycięta z wzoru np. pieczątki)
1 napis
1 wstążka (tasiemka, koronka zamiennie)

Postanowiłam najpierw przygotować wszystkie składniki,
a później coś z nich ugotować ;)  Szybciej pewnie zrobiłabym zupę albo placka, ale jak ma być kartka to kartka ;)

Ciężko było oj ciężko i tym razem o dziwo nie z czasem,
a z pogodą za oknem, wrzucam zdjęcia między burzami:(
Jedna już przeszła a drugą słychać w oddali :(

Na szczęście karteczka gotowa, mam nadzieję, że nie wyszedł zakalec ;)
trochę ją przyprawiłam i nawet Rogaty pasuje :)

 


Przypominam o głosowaniu w plebiscycie na KGW :) 

Więcej informacji TUTAJ :) 


Dziękuję za wszystkie Wasze głosy :)

15 komentarzy:

  1. Całkiem dobrze wyszło to gotowanie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bardzo mi smakuje Ta karteczka! Piękny motyw serwetkowy - ażurowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak podałaś dobry przepis to nawet mi karteczka wyszła :)

      Usuń
  3. Pięknie połączone niebieskie papiery :-D Śliczna rogata bombka :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jakoś mnie wzięło na błękit ostatnio ;) czy to coś oznacza ?

      Usuń
  4. Dobry przepis to i kartka dobra, a Rogaty jaki smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem tego zdania :)
      z dobrego przepisu zakalec nie wyjdzie ;)

      Usuń
  5. U mnie również nie tylko zupa czy ciasto byłoby szybciej niż kartka. A najdłużej zawsze wyszukuję papiery. Kartka smakowita! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak z papierami najgorzej, ja zmieniałam je chyba ze trzy razy zanim wszystkie przejrzałam :)

      Usuń
  6. Super! Aż poczułam zimę. :-)

    OdpowiedzUsuń